De Bond als Helpdesk

Als u als tuinder met een probleem in uw maag zit met betrekking tot uw tuin aarzel dan niet om de Bond te vragen met u naar een oplossing te zoeken. Dat kan op vele manieren:

  • Gewoon de telefoon pakken: dit is de snelste methode en u kunt erop rekenen dat we altijd zullen proberen om u zo snel mogelijk daarbij een praktische oplossing aan de hand te doen.
  • De volgende mogelijkheid is gewoon een briefje schrijven. We hebben gemerkt uit de brieven die ons van tuinders bereiken, dat sommigen van u het prettiger vinden om een probleem uitvoerig in een brief te beschrijven en die aan de bond te sturen. Geen probleem u krijgt altijd antwoord en dat zo snel mogelijk.
  • Ook erg comfortabel: stuur een e-mail berichtje: u kunt er uitgebreid uw vraag of probleem in omschrijven en zo mogelijk krijgt u per omgaand een evenzo gedetailleerd antwoord.
  • Kom gewoon zelf even langs: er zijn nu eenmaal tuinders die het op prijs stellen om persoonlijk hun vraag of probleem even toe te lichten en het liefst met een oplossing weer willen vertrekken.
  • Schakel het bestuur van uw vereniging in om u te helpen in het contact met de Bond.

Hoe dan ook op welke wijze u ook ons wenst te benaderen, wij zijn ervoor om uw vraag te beantwoorden of uw probleem op te lossen. Meestal lukt dat direct of op korte termijn, maar soms moeten wij daarvoor externe hulp inschakelen of advies vragen. Het maakt allemaal niet uit wat we ervoor moeten doen want het gaat erom dat u tevreden bent over de hulp die is geboden.